Thursday 16 March 2017

Message for Girls

مجھے اس وقت بھی رونا آیا تھا جب آج سے 15 سال پہلے انٹرنیٹ کیفے سکینڈل کے باعث اکلوتی بیٹی کی پنکھے سے لٹکی لاش سے باپ لپٹ کر زارو قطار رو رہا تھا مجھے اس وقت بھی رونا آیا جب ایک خبیث لڑکے نے ایک لڑکی سے ناراضگی پر اس کی برہنہ ویڈیو اپ لوڈ کردی اور اس بے چاری کو اپنی نبض کاٹ کر دنیا سے جانا پڑا مجھے اس وقت بھی رونا آیا جب ایک لڑکی ایک لڑکے کے سامنے بے لباس رو رہی تھی کہ میری ویڈیو ڈیلیٹ کردو اور وہ کہہ رہا تھا کہ میرے دوستوں کو بھی خوش کرو اور اس رات وہ چھت سے کود کر مر گئی مجھے اس وقت بھی رونا آیا جب ایک لڑکی سہیلی کے ہمراہ اپنے محبوب سے ملنے گئی اور وہاں اجتماعی زیادتی کا نشانہ بن کر سسک سسک کر مر گئیں اور ہسپتال والوں نے جب فون کیا تو والدین نے کہا ہماری تو کوئی بیٹی ہی نہیں مجھے اس دن بھی رونا آیا جب ایک لڑکی کو اس کےمحبوب نے نشہ آور جوس پلا کر اپنے دوستوں کے سامنے پیش کیا اور اس غم کی ماری نے ایک ٹرک تلے آکر جان دیدی مجھے ان سب لڑکیوں کی حالت پر رونا آتا ہے جو گھر سے محبوب کو ملنے نکلتی ہیں اور آج کسی قحبہ خانے میں موت کی دعائیں مانگ رہی ہیں یاد رکھیں مرد تو جسم کا بھوکا ہے وہ عورت کو نوچ بھی لیتا ہے کاٹ بھی لیتا ہے اسے انسان سے کتا بننے میں دیر نہیں لگتی لیکن اسے ایسا بننے کا موقع عورت دیتی ہے اور سمجھتی ہے کہ میری عزت کا رکھوالا بنے گا لیکن وہ جانتی نہیں کتا وفادار ہوتا ہے لیکن مرد کتا بن جائے تو بہت خطرناک ہوتا ہے اس لئے بچ کر رہیں ہر مرد مرد نہیں ہوتا کچھ شیطان بھی ہوتے ہیں .
.
 تحریر زریاب شیخ

No comments:

Post a Comment

Celebrate Pakistan Resolution Day with a Breathtaking Air Show! 🇵🇰 ✈️

 Witness the incredible aerial maneuvers of Pakistan's Air Force in my new video! I took you right to the heart of the action at the 202...